fbpx

עבודות גמר עד מפתח

חווית שירות ומקצועיות בכל שלבי התכנון והבניה תחת קורת גג אחת

שילוב של מקצועיות, ניסיון, איתנות פיננסית של החברה המבצעת [דוח bdi] וחווית שירות, זהו השילוב האופטימלי בבחירת חברה לעבודת גמר עד מפתח.

אנו מקבלים לא מעט החלטות בחיינו ובדיעבד אנו בוחנים האם התוצאה שקיבלנו לוותה בחווית שירות  בנוסף לתוצאה שהתקבלה.

הלקוח במרבית המקרים אינו מומחה לתחום שבו הוא מקבל שירות וכאן נכנס באופן מובהק מעבר למקצועיות והתוצאה, ההון האנושי שמולו בחרתם לעבוד.

בעל החברה בעל תואר ראשון ושני ומומחה לתחום הניהול והשירות בנוסף, שם דגש מהותי על חווית השירות מצד הלקוח ושביעות הרצון מהיחס, הסובלנות והתהליך מעבר למקצועיות הנדרשת.

חברתנו דוגלת בשקיפות, אמינות, סובלנות ובנוסף נספק לכם דוח bdi  שמוכיח יציבות כלכלית ואיתנות פיננסית של החברה שהינו מרכיב מהותי בקבלת החלטתכם כצורך בשקט נפשי מצדכם.

יתרונות וחסרונות בלקיחת חברה עד מפתח.

מהם היתרונות בלקיחת חברה עד מפתח?

  • היתרונות בלקיחת חברה עד מפתח הינו שאתם מקבלים שקט נפשי ומדברים עם גורם אחד ולא נדרש מצדכם לעבור את כל מסע הבניה בעצמכם מול קבלנים רבים שגובה מחירים אישיים ועייפות נפשית.
  • תיאום זמנים, מקצועיות וניסיון.
  • עמידה בלוחות זמנים-אנשים שבונים לבדם יכולים להגיע למצב שלוקח להם פרק זמן של כשנתיים מה שדורש לשקלל עלויות לעומת חברה עד מפתח שתסיים את הבניה בין 10 חודשים לשנה בדר"כ.
  • הוצאת היתרי בניה ע"י חברה מנוסה בנושא תקצר בדרך כלל את זמן קבלת ההיתר.

מהם החסרונות בלקיחת חברה עד מפתח?

ייתכן והעלות הסופית של הפרוייקט תעלה לכם מעט יותר, נתון זה תלוי במספר גורמים והינו נתון מאוד משתנה בהתאם לקבלת החלטותיכם, מקצועיותכם ומול מי תבחרו לעבוד מה שיכול לגרום בחלק מהמקרים לעלויות גבוהות יותר מלקיחת חברה עד מפתח.

חסרון נוסף בלקיחת חברה עד מפתח הינו שאתם לבסוף תלויים בגורם אחד מרכזי שמתכלל לכם את כל הפרוייקט ולכן השקעתכם בבחירת חברה יציבה כלכלית שלטעמכם תספק לכם שילוב של מקצועית עם חווית שירות הינה מהותית וחשובה מאוד בקבלת החלטתכם.

מה חשוב מצדכם לבדוק מול חברה שתלווה אתכם בבניה?

Bdi של החברה שמשמעותו איתנות פיננסית של החברה, ניסיון והאם התחברתם והתרשמתם מהון האנושי שאתם הולכים לעבוד מולו בפרוייקט.

חשוב שכלקוחות תקפידו על חוזה מסודר שסוגר כל פרט שמהווה הסכם מסגרת והבנות לתהליך שמצופה על ידכם.

מהם השלבים הנדרשים?

שלב התכנון- השלב הראשון הוא שלב התכנון, אשר בו מעורבים בעלי מקצוע כגון אדריכל , מהנדס, מתכנן חשמל, מהנדס אינסטלציה, יועץ קרקע, יועץ מיזוג, מודד, מעצב פנים ועוד.

שלב זה כולל גם קבלת היתר בנייה מול הרשויות.

שלב הביצוע- השלב השני הוא שלב הביצוע, בו מעורבים בעלי מקצוע כגון עבודות עפר, קבלן שלד, קבלן איטום, חשמלאי,  אינסטלציה, טייח, צבע, מתקין מערכות מיזוג, וכו'.

שלב זה כולל קבלה של טפסי אישור לאכלוס, לאחר בדיקה כי הבית עומד בדרישות הרשות המקומית.

כיצד נכון להיערך לשלבי הבניה כדי לעמוד ביעדים?

  • הגדרת תקציב- הבנה מהו ההון העומד לרשותכם ומרכיבים נוספים כדי לתחם ככל האפשר את גבולות הגזרה כדי להגיע לתוצאה הרצויה ביותר מול ההון העומד לרשותכם.
  • החלטה האם אתם מגייסים קבלן עד מפתח או מתכוונים לעסוק בעצמכם מול כל גורם בנפרד?

      אין בהחלטה זו אמת אחת שהיא הנכונה ביותר ותלויה בהון האנושי וחווית השירות שתקבלו כפי שתיארנו בפרק זה.

צור קשר

השאר פרטים ואחד מנציגנו ישוב אליך בהקדם!